فک و فامیله داریم فروردین ۹۲
نوشته شده توسط : sajad

 .:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
یه فامیلی داریم بنده خدا هر ۶ماه یه بار باید بره آمریکا این سری از آمریکا اومده همچین خودشو گرفته که یعنی من از اونور اب اومدم اومده به تلویزیون میگه tv به لباس دخترونه میگه dress عجب دوره زمونه ای شده ها
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
من هنوزم که هنوزه نفهمیدم هدف اینایی که تا میشینن خودشونو از هرگونه وسایل خالی میکنن دقیقا چیه از این حرکت!
طرف تا یه جا میشینه بلافاصله گوشی (ها) و سوییچ ماشین و دسته کلیدای خونه و مغازه و انبار رو بعلاوه ی کیف پولش میذاره رو میز!!!
خب که چی مثلا؟ اینا رو داری؟! باشه بابا… باشه…
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
گفتگوی من و مامانم و غزاله:
(هر کدوممون یه بسته پف فیل داشتیم ولی من صبحش دوتا بسته خورده بودم! D:)
مامان: غزاله نصف پف فیل منو میخوای؟
غزاله: نه مامان
من: من میخوام D:
مامان: نه! به تو نمیدم!!
غزاله: اصن من میخوام الکی گفتم نمیخوام!!
من: s-:
فک و فامیله داریم؟
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
اینقدر تنها و بیکار شدم که بزرگترین تفریح زندگی دستشویی کردنه!!!
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
بابام به من میگه ترم بعد رفتی دانشگاه چهار واحد ادب و شعور بردار .. !نه خدایش من بی ادبم ؟؟ icon neutral فک و فامیله داریم فروردین 92 icon neutral فک و فامیله داریم فروردین 92 icon neutral فک و فامیله داریم فروردین 92
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
دیروز گودزیلاهه اومده بهم میگه دایی میزاری با کامپیوترت بازی کنم؟
منم بهش گفتم نه.
میدونی چی بهم میگه؟؟؟
میگه از این به بعد جک های مزخرفتو تو فورجک لایک نمیکنم!!!!!!!!!!!
اخه شما بگین ما بچه بودیم اینجوری بودیم؟؟؟؟
واللا….
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
عاغا یه دوست دارم من اون وقتا که هیچ کس نمیدونست کامپیوتر چیه این لب تاپ(لب تاب، لپ تاپ، لپ تاب) داشت. دیروز زنگ زده به من میگه یه متنی رو کپی کردم حالا هر چی پیست رو میزنم متنه نمیاد! پرسیدم کجا میخوای پیستش کنی؟ میگه روی دسکتاب!!!
یعنی تا یه ساعت هنگ بودم که این توی این چند سال با لب تاپش چیکار میکرده؟
من:-@
دسکتاپ:-%
دوستم:-)
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
آغا این دختر تبلیغاتی سمت چپ زنم بشه اگه دروغ بگم.
با پسر خالم داشتیم قدم میزدیم دو تا زن رو جلوی در یک خونه دیدیم که داشتند با زنگ ور میرفتند. یکیشون منو صدا زد وگفت: پسرم میشه بگید اینا کجا رفتند.
من با تعجب گفتم: مادر من از کجا بدونم.
گفت پس این برگه چیه چسپوندن به دیوار.؟ حتما نوشتن کجا رفتن.
خدا وکیلی میخواستم گرییه کنم.( برگه های تبلیغاتی رو دیده فک کرده پیام صاب خونست)
من= icon sad فک و فامیله داریم فروردین 92 ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
زنه= :[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[
ماموران سر شماری= icon sad فک و فامیله داریم فروردین 92 ((((((((((((((((((((((
این زن تبلیغاتی= :۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
شیطان بزرگ= icon smile فک و فامیله داریم فروردین 92 )))))))))))))))))
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
تو خونه ی ما،وقتی که اتفاقی میوفته
مامانم وقتی خرابکاری میکنه:
اه دختر ببین چیکار کردی!!!
بابام وقتی یه کاریو اشتباه انجام میده:اینقدر حرف زدی حواسم پرت شد(حتی منم نباشم میگه کار منه)>>>البته الان که نیست دلم واسه همینشم تنگ شده
خواهرم وقتی امتحانش کم بشه:تقصیر توئه هی گفتی بیا فلان چیزو بگو و بنویس و…
فک کنم تا دو روز دیگه گرونی و وضع اقتصادی مملکت و … رو هم من قراره به گردن بگیرم
کلا همیشه و همه جا من مقصرم.همیشه در صحنه فعالم..
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
چی بگم والاه…
مادرم تا سال تحویل شد عیدیمو دادو گف:سال عوض شد ولی تو برام همون خر دیروزی…
بعد بگید سر راهی نیستم…
چهره ی بقیه رو می دونید
فقط من:((
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
توی عروسی ارکستر اومده بود.بعد این دوست من جو گیر شد و بهشون گفت یه آهنگ بزنن تا اون بخونه.هیچی دیگه شروع کرد به خوندن دوستاشم نامردی نکردن.اومدن به سیلی پول چسبوندن بهش.حتی یه نفر ۱۰ هزار تومان رو ریز ریز کرد و انداخت تو یقش.
دوستای هنر دوست من دارم؟
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
شمام مثل من هر وقت مامانتون داره غذا درست میکنه میرین سر دیگ یا ماهیتابه گوشتا رو میکنین و میخورین یا فقط من اینجوریم آیا؟!
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
ساعت حدود یک و دو نصف شب بود بدجور بدخوابی به سرم زده بود.زنگ زدم به مخاطب خاصم میگم:
-سلام گلم خواب بودی؟
-نه دارم فیلم می بینم.
-من خوابم نمی بره!
-خوب چیکار کنم؟
-برام لالایی میخونی بخوابم؟
-برو بزا فیلممو ببینم.خرس گنده خجالت نمیکشه!
بعدشم قطع کرد! یعنی ابراز محبتش تو حلقم! مخاطب خاصه من دارم؟
من رفتم تو افق ناپدید شم………………!
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
علی پاشو میوه ها رو پخش کن!
علی پاشو چایی بیار!
علی پاشو به مهمونا خوشامد گویی کن!
علی پاشو کفشا رو جفت کن!!!!
علی از جیبت عیدی بده به بچه ها!
علی پاشو مهمونا رو راه بنداز!
این چیزارو توی عید زیاد میشنوید
خو بابای من اگه من نباشم چیکار میکنید!
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
بابام امشب هی میگه چرا این پدرسوخته ها ترقه زدنشون رو تموم نمیکنن
من ب بابام میگم چرا هی میگی پدرسوخته ها خوبه من تا پارسال خودمم ترقه میزدما
میگه خب امسال ک ترقه تو ترقه نزدی من تا پارسال نمیگفتم پدرسوخته ها
بعد هم میگه امسال هم کمتر از سالای قبل شده ترقه زدن تو محله ما(احتمالا منظورش اینه ک تو امسال ترقه نزدی کمتر شده:) )
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
جان من اینجا رو باش
زدم شبکه آموزش مجریه جو گیر شده بود در حد المپیک
اول که دوبار شماره پیامک رو اشتباه به جای نه، دو می گفت
حالا این هیچی برگشته میگه:
این شماره پیامک منتظر نگاه گرم شما عزیزان است…
من یکی به نوبه ی خودم تا این حد خورد نشده بودم تو پیامک ها…
عزیز دلم! خو شب عیدی فکر و در و دیوار ، روده های مردم ، دندونای ما نیستی؟
مجریه جوگیره سوتی ده های کلاسه داریم ما!!!
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
داشتم با گودزیلا(خواهر زاده)که شش سالشه توی کوچه راه میرفتم و تو خودم بودم یک دفعه گودزیلا هه جیغ زد گفت دایی دایی مواظب باش ایک قدم دیگه برداری میری هوا.من گفتم مگه چی شده!!!بهم میگه زیر اون سنگ جلوی پات ترقه ی میکی موس قایم کردم مواظب باش نترکه!!!!!!!!!!!!!!!!
اخه من چی بگم؟؟؟
قضاوت با شما….
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
بــابـــام یه مرغ مینا خریده
روزانه بیشتر از من باهاش حرف میزنه
تازه بهش غذا هم نمیده میگه میخوام یه کاری کنم حرفش بیاد!
من icon sad فک و فامیله داریم فروردین 92 (
بابام:))
میناخانوم دختر همسایمون icon smile فک و فامیله داریم فروردین 92 )
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
به بابام میگم بابا بریم مسافرت؟
میگه : نه پسرم جاده بوی مرگ میده!!
خو پدر من نمیخوای ببریمون مسافرت چرا جمله قصار میگی؟
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
داشتم فکر میکردم چرا باید هر صورتی رو داریم خدا رو شکر کنیم؟بعد از چند روز یک اتفاق برام افتاد.برادرم بهم گفت اون فلشت رو بهم بده چند روز دیگه بهت میدم.بهش دادم(توش ۱۳ تا ویروس وجود داشت و از نظر شکلی کاملا درب داغون بود)بردش و چند روز دیگه اورد و خیلی از من تشکر کرد و گفت اگر اون فلش رو بهم نمیدادی الان تمام اطلاعاتم که توی کامپیوتر بود پاک میشد و … . به این نتیجه رسیدم که هر چی هم داشته باشیم مهم نیست. چون این بدن مال ما نیست که در مورد اون شکایت کنیم.تازه جای شکر هم داره.چون در غیر این صورت نمیتونستیم به اون دنیا بریم و جاودانه بشیم. به همین خاطر برید خدا رو شکر کنید.
این جز جوک ها نیست
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
تو کلاس نشسته بودیم
وسط درس،استاد(یه آقاهه هستن!)برگشته میگه خدا بگم چیکارش نکنه دیشب یه شماره ناشناس فلان جک رو واسم فرستاده،
جک رو که گفت
یه دفعه یکی از دوستام برگشته میگه : مهساااااااا…!
اون یکی دوستم : مهساااا…!
اون یکی :مهسااااا…!
.
.
.
اون: مهساااااا…!
ابتدا یه سکوت مرموز پیچید توی کلاس و یه دفعه
………………….ا نـ فـ جـ ا ر………………
تا اومد ثابت کنم من فقط واسه دوستام اونم اتفاقی اس ام اس رو
فرستادم دیدم استاد هم روده بر شده وسط کلاس…
نه آخه اس ام اس سر بر باد ده داریم ؟
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
مامانم امده میگه کوچولوی من کو
من میگم مامان من بزرگ شدم ۱۸ سالم
میگه انگار دوست دار نت قطع بشه !!!
چی بگم من تو اون لحضه
.:: فک و فامیله داریم فروردین ۹۲ ::.
یادمه بچه که بودم بابام یه سی دی آهنگ بچگونه برام اورد
بعد گفت اینقدر توی تهران برات گشتم تا اینو پیدا کردم
بعد یه مدت دیدم رو سی دیه نوشته: اهدایی سازمان حفاظت از محیط زیست
گنده (با فونت تیتر) هم نوشته غیر قابل فروش!!
بابای فداکار و راستگوئه داریم؟؟




:: موضوعات مرتبط: فک و فامیل داریم؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: